


Sonkrag neemt service over voor particuliere klanten van Zonnegilde.
Zonnegilde en Sonkrag zijn een samenwerking aangegaan. Waar Zonnegilde zich reeds enige tijd volledig richt op de zakelijke markt, neemt Sonkrag de service en ondersteuning voor particulieren over.
Vanaf nu kunt u voor systeemmonitoring, service, updates van uw installatie, het behoud van uw fabrieksgaranties en het eventueel verhelpen van storingen terecht bij Sonkrag.
Hiervoor bieden wij diverse onderhoudsabonnementen aan, afgestemd op uw wensen en de grootte van uw zonnestroomsysteem.
Deze staan hieronder vermeld.
Liever geen abonnement? Geen probleem – wij voeren ook werkzaamheden uit op basis van uurtarief.
Samen zorgen wij ervoor dat uw installatie veilig, efficiënt en toekomstbestendig blijft functioneren.
Heeft u vragen of wilt u weten welk aanbod het beste bij uw situatie past? Neem dan gerust contact met ons op.
Onderhoud van zonnepanelen.
Naast het feit dat we de monitoring en fabrieksgaranties over kunnen nemen en uw systeem kunnen actualiseren naar de laatste eisen en normen is onderhoud van uw zonnepanelen systeem helemaal geen raar idee.
We vinden het heel normaal dat we jaarlijks onze ketel of auto van een onderhoudsbeurt voorzien. Onderhoud van zonnepanelen is een verstandige gedachte. U verdient immers geld met uw investering. Dat wilt u graag zo houden en het liefst, zo optimaal mogelijk.
Hierbij geef ik toestemming dat mijn klantgegevens verhuizen van Zonnegilde naar Sonkrag Zonnepanelen.
Door mijn gegevens te verhuizen behoud ik de mogelijkheid dat mijn systeemgaranties van toepassing blijven, ik de mogelijkheid krijg dat een professionele partij mijn systeem-monitoring beheert en met me mee kan kijken mocht zich een probleem voordoen en service verleent wanneer dat nodig is.